2022/2023 н.р.
І засідання серпень
Тема :
Методика викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу.
Мета :
Основні вимоги до сучасного уроку з предметом суспільно-гуманітарного циклу,
завдання вчителів у новому навчальному році.
№ п/п |
Тематика засідань |
Термін виконання |
Форма роботи |
Виконавці |
1 |
Обговорення
і затвердження плану роботи шкільного фахового осередку педагогів на 2022-2023 навчальний рік. |
|
Обговорення |
Голова ФОП, Члени ФОП |
2 |
Розгляд,
обговорення та погодження календарно-тематичних планів на 2022- 2023н.р. |
|
Обговорення |
Голова ФОП, Члени ФОП |
3 |
Затвердження
плану проведення предметних тижнів у 2022-2023 н.р. |
|
Голосування |
Члени ФОП |
4 |
Обговорення
проведення етапу шкільної Всеукраїнської учнівської олімпіади з предметів
суспільно-гуманітарного циклу. |
|
Обговорення |
Члени ФОП |
5 |
Вивчення
навчальних програм, інструктивних та методичних листів Міністерства освіти і
науки України, підручників, посібників на 2022-2023 н.р. |
|
Ознайомлення |
Єрмакова О.С. |
6 |
Вивчення
нормативно-правових документів НУШ. |
|
Обговорення |
Шишка О.М. |
7 |
Оцінювання
навчальних досягнень учнів 5 класу
НУШ.
|
|
Обговорення |
Єрмакова О.С. |
Завдання членам фахового осередку
педагогів
1.
Скласти календарні плани.
2.
Скласти плани самоосвіти.
3.
Спланувати позакласну роботу з предметів.
4.
Ознайомитися з усіма модельними програмами суспільно-гуманітарного циклу і
зробити аналіз.
Робота між засіданнями
1.
Опрацювання пояснювальних записок до програм та зміст програм.
2.
Проведення І етапу ( шкільної ) Всеукраїнської учнівської олімпіади з
предметів суспільно-гуманітарного циклу.
3. Огляд новинок методичної літератури.
4.Виготовлення дидактичного та
роздаткового матеріалу.
5.Проведення тижнів : історії та
правознавства ( 2-ий т. грудня і 2-ий т. травня ), української мови та
літератури ( 2-ий т. березня ), англійської
мови ( 3-ий т. січня ).
ІІ засідання листопад
Тема :
Актуальні проблеми та нові тенденції у вивченні предметів
суспільно-гуманітарного циклу .
Мета :
Пошуки нових шляхів підвищення ефективності уроку, особистісного зростання
вчителів та учнів.
№ п/п |
Тематика засідань |
Термін виконання |
Форми роботи |
Виконавці |
1 |
Педагогіка
партнерства як основа оновленої системи особистісного та професійного
розвитку учасників освітнього процесу. |
|
Виступ |
Єрмакова О.С. |
2 |
Новітні
інформаційно-комунікаційні технології в освітньому середовищі партнерства. |
|
Виступ |
Єрмакова О.С. |
3 |
Відвідування
уроків з даної теми. |
|
Обговорення |
Члени ФОП |
4 |
Результати
проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад. |
|
Повідомлення |
Шишка О.М., Мажара В.В. |
5 |
Обговорення
проведення Тижня історії та правознавства, Тижня англійської мови |
|
Обговорення |
Члени ФОП |
6 |
Аналіз матеріалів ЗНО з предметів
суспільно-гуманітарного циклу за 2021-2022 н.р. |
|
Обговорення |
Мажара В.В. |
7 |
Затвердження
завдань для проведення шкільного етапу знавців рідної мови ім.П.Яцика та
мовно-літературного конкурсу ім.Т.Шевченка. |
|
Обговорення |
Члени ФОП |
8 |
Розгляд
і обговорення презентацій досвіду роботи вчителів, які атестуються. |
|
Обговорення |
Члени ФОП |
9 |
Адаптація
учнів 5 класу НУШ до навчання в основній школі. |
|
Обговорення |
Мажара В.В. |
Завдання членам фахового осередку
педагогів
1.
Підготуватися до звіту про виконання навчальних програм.
2.
Підготувати завдання з використанням інтерактивних технологій.
3. Проведення І
етапу ( шкільного ) Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.
Робота між засіданнями
1.
Взаємовідвідування уроків.
2.
Участь у районних семінарах.
3.
Проведення Тижня історії та
правознавства, Тижня англійської мови.
4.
Поповнення кабінетів тестовими завданнями, матеріалом.
ІІІ засідання
лютий
Тема : Інноваційні технології навчання у розвитку творчих
здібностей учнів на уроках суспільно-гуманітарних предметів.
Мета : Сприяти творчому розвитку учнів,
становлення їх особистості при вивченні суспільно-гуманітарних предметів.
№ п/п |
Тематика засідань |
Термін виконання |
Форми роботи |
Виконавці |
1 |
Формування
цінностей і необхідних для самореалізації здобувачів освіти компетентностей. |
|
Виступ |
Єрмакова О.С. |
2 |
Обмін
думками, досвідом. |
|
Обмін досвідом |
Члени ФОП |
3 |
Інноваційні
технології навчання у розвитку творчих здібностей здобувачів освіти. |
|
Виступ |
Мажара В.В. |
4 |
Відвідування
і обговорення відкритих уроків. |
|
Обговорення |
Члени ФОП |
5 |
Обговорення
планів проведення Тижня української мови
і літератури. |
|
Обговорення |
Члени ФОП |
6 |
Ознайомлення
з матеріалами ЗНО з предметів суспільно-гуманітарного циклу на 2022-2023 н.р. |
|
Обговорення |
Члени ФОП |
7 |
Впровадження
інноваційних технологій в умовах НУШ. |
|
Обговорення |
Шишка О.М. |
Завдання членам фахового осередку
педагогів
1.
Оформити матеріали відкритих уроків.
2.
Підготуватись до конференції з обміну досвідом.
3.
Підготувати випускників до ЗНО.
Робота між засіданнями
1.
Участь у проведенні методичних оперативок : ведення шкільної документації.
2.
Складання тестів для контрольних зрізів
3.
Підготовка атестаційних куточків.
4.
Виготовлення дидактичного матеріалу.
5.
Проведення Тижня української мови та
літератури.
ІV засідання квітень
Конференція з обміну досвідом
Тема :
Сучасний урок : Осмислення уроку як результат застосування інноваційної
педагогічної технології.
№ п/п |
Тематика засідань |
Термін виконання |
Форма роботи |
Виконавці |
1 |
Вимоги
до сучасного уроку, зорієнтованого на реалізацію компетентнісного підходу |
|
Обмін досвідом |
Члени ФОП |
2 |
Сучасні технології оцінювання. |
|
Виступ |
Керівник ФОП |
3 |
Звіти
про членську методичну самоосвітню роботу над методичною проблемою. |
|
Звіти |
Члени ФОП |
4 |
Обговорення
та затвердження додатків до ДПА з предметів суспільно-гуманітарного циклу. |
|
Обговорення, затвердження |
Члени ФОП |
5 |
Розгляд
зразків завдань ЗНО з предметів суспільно-гуманітарного циклу за 2022-2023
н.р. |
|
обговорення |
Члени ФОП |
Завдання членам фахового
осередку педагогів
|
||||
1 |
Внести
пропозиції щодо планування роботи фахового осередку педагогів на 2023-2024
н.р. |
До 01.06 |
Пропозиції |
Члени ФОП |
2 |
Розробити
моделі уроків з використанням методів та прийомів. |
До 01.09 |
Розробка моделей |
Члени ФОП |
3 |
Упорядкування
каталогу наявної в навчальних кабінетах науково-методичної (
посібників, статей тощо ). |
До 01.09 |
Упорядкування |
Члени ФОП |
2023/2024н.р.
І засідання серпень
Тема : Підвищення
зацікавленості та мотивації здобувачів освіти до навчання шляхом використання
електронних освітніх ресурсів під час вивчення предметів гуманітарного циклу.
№ п/п |
Тематика засідань |
Термін виконання |
Форма роботи |
Виконавці |
1 |
Аналіз
роботи ФОП вчителів у 2022/2023 н.р. |
|
Обговорення |
Голова ФОП, Члени ФОП |
2 |
Опрацювання
нормативно-правових документів. |
|
Обговорення |
Голова ФОП, Члени ФОП |
3 |
Вивчення
нових Державних стандартів у загальній середній освіті (аналіз нових
навчальних програм). |
|
Голосування |
Члени ФОП |
4 |
Особливості
організації освітнього процесу та структура 2023/2024 н.р. |
|
Обговорення |
Члени ФОП |
5 |
Про
погодження календарно-тематичного планування, інтегрування та адаптування
навчальних програм для учнів. |
|
Ознайомлення |
Єрмакова О.С. |
6 |
Обговорення
і затвердження плану роботи ФОП вчителів суспільно-гуманітарного циклу на
2023/2024 н.р. Визначення завдань на поточний рік. |
|
Обговорення |
Шишка О.М. |
7 |
Дорожня
карта вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін 5 і 6 класу НУШ:
інструментарії оцінювання |
|
Обговорення |
Єрмакова О.С. |
Завдання членам фахового осередку
педагогів
1.
Скласти календарні плани.
2.
Скласти плани самоосвіти.
3.
Спланувати позакласну роботу з предметів.
4.
Ознайомитися з усіма модельними програмами суспільно-гуманітарного циклу і
зробити аналіз.
Робота між засіданнями
1.
Опрацювання пояснювальних записок до програм та зміст програм.
2. Огляд новинок методичної літератури.
3.Виготовлення дидактичного та
роздаткового матеріалу.
ІІ засідання
листопад
Тема
: Формування ключових компетентностей
успішної особистості на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін на засадах
педагогіки партнерства в контексті положень Нової української школи
№ п/п |
Тематика засідань |
Термін виконання |
Форми роботи |
Виконавці |
1 |
Підвищення
вмотивованості вивчення суспільних дисциплін для виховання успішної
особистості в умовах сучасного інформаційно-освітнього простору. |
|
Виступ |
Єрмакова О.С. |
2 |
Участь
у Всеукраїнських предметних олімпіадах
з предметів суспільно-гуманітарного циклу, у Міжнародному конкурсі знавців
української мови ім. П.Яцика, у Міжнародному мовно-літературному конкурсі
імені Тараса Шевченка. |
|
Виступ |
Єрмакова О.С. |
3 |
Використання
методу проєктів на уроках англійської мови як один із шляхів формування
комунікативної компетентності успішного здобувача освіти |
|
Обговорення |
Члени ФОП |
4 |
Про
ефективні методи підготовки учнів 10-11 класів до ЗНО (Організація повторення
вивченого, відпрацювання навичок роботи з тестами різних типів, використання
під час уроків завдань у тестовій формі, тестів ЗНО минулих років,
інтернет-ресурсів) |
|
Повідомлення |
Мажара В.В. |
Завдання членам фахового осередку
педагогів
1.
Підготуватися до звіту про виконання навчальних програм.
2.
Підготувати завдання з використанням інтерактивних технологій.
3. Проведення І
етапу ( шкільного ) Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.
Робота між засіданнями
1.
Взаємовідвідування уроків.
2.
Участь у районних семінарах.
3.
Поповнення кабінетів тестовими завданнями, матеріалом.
ІІІ засідання
лютий
Тема : Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності
та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу
№ п/п |
Тематика засідань |
Термін виконання |
Форми роботи |
Виконавці |
1 |
Підведення
підсумків І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад. |
|
Виступ |
Єрмакова О.С. |
2 |
Формування
в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного
підходу до навчально-виховного процесу. |
|
Обмін досвідом |
Члени ФОП |
3 |
Компетентнісно
зорієнтовані завдання у практиці вчителя-словесника. |
|
Виступ |
Мажара В.В. |
4 |
Використання
інтерактивних технологій на уроках англійської мови. Формування самоосвітньої
компетентності учнів. |
|
Обговорення |
Члени ФОП |
5 |
Про
підсумкироботи ФОП за І семестр. |
|
Обговорення |
Члени ФОП |
6 |
Переосмислення
процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на
уроках суспільно-гуманітарного циклу з ціннісних позицій. |
|
Обговорення |
Члени ФОП |
Завдання членам фахового осередку
педагогів
1.
Оформити матеріали відкритих уроків.
2.
Підготуватись до конференції з обміну досвідом.
Робота між засіданнями
1.
Участь у проведенні методичних оперативок : ведення шкільної документації.
2.
Складання тестів для контрольних зрізів
3.
Підготовка атестаційних куточків.
4.
Виготовлення дидактичного матеріалу.
ІV засідання квітень
Тема : Формування загальних
та предметних компетентностей
№ п/п |
Тематика засідань |
Термін виконання |
Форма роботи |
Виконавці |
1 |
Аналіз
відкритих уроків, занять, які демонструють реалізацію компетентнісного
підходу до навчання, нестандартні форми і методи навчання, володіння новими
технологіями, спрямованими на розвиток особистості учня. |
|
Обмін досвідом |
Члени ФОП |
2 |
Круглий стіл. Обмін досвідом з проблеми формування
загальних та предметних компетентностей на уроках суспільно-гуманітарного циклу. |
|
Виступ |
Керівник ФОП |
3 |
Самоаналіз
та самооцінка педагогічних здібностей і професійних якостей. Анкетування. |
|
Звіти |
Члени ФОП |
4 |
Підсумки
роботи МО за навчальний рік. |
|
Обговорення, затвердження |
Члени ФОП |
Завдання членам фахового
осередку педагогів
|
||||
1 |
Внести
пропозиції щодо планування роботи фахового осередку педагогів на 2024/2025
н.р. |
До 01.06 |
Пропозиції |
Члени ФОП |
2 |
Розробити
моделі уроків з використанням методів та прийомів. |
До 01.09 |
Розробка моделей |
Члени ФОП |
3 |
Упорядкування
каталогу наявної в навчальних кабінетах науково-методичної (
посібників, статей тощо ). |
До 01.09 |
Упорядкування |
Члени ФОП |
Немає коментарів:
Дописати коментар