Протоколи

 2022/2023 н.р.

Протокол №1

засідання фахового осередку педагогів

суспільно-гуманітарного циклу

від 29 серпня 2022 року.

 

Голова засідання – Єрмакова О.С.

Секретар засідання – Мажара В.В.

Присутні – 7 членів  фахового осередку педагогів

Відсутні -

 

Порядок денний

 

1.    Обговорення і затвердження плану роботи шкільного фахового осередку педагогів на 2022/2023 н.р.

Єрмакова О.С.

2.    Обговорення та погодження календарно-тематичних планів на 2022/2023 н.р.

Єрмакова О.С.

3.    Затвердження плану проведення предметних тижнів у 2022/2023 н.р.

Мажара В.В.

4.    Обговорення проведення етапу шкільної Всеукраїнської учнівської олімпіади з предметів суспільно-гуманітарного циклу.

Єрмакова О.С.

5.    Вивчення навчальних програм, інструктивних та методичних листів Міністерства освіти і науки України, підручників, посібників на 2022/2023 н.р.

Єрмакова О.С.

6.    Вивчення нормативно-правових документів НУШ.

Шишка О.М.

7.    Оцінювання навчальних досягнень учнів  5 класу НУШ.

Єрмакова О.С.

 

1.СЛУХАЛИ:

 керівника фахового осередку педагогів Єрмакову О.С.  про план роботи шкільного  фахового осередку педагогів на 2022/2023  навчальний рік.

УХВАЛИЛИ:

           1.Затвердити план роботи шкільного  фахового осередку педагогів на 2022/2023     

            навчальний рік.

           2.СЛУХАЛИ:

  керівника фахового осередку педагогів  Єрмакову О.С. про затвердження календарно- тематичних планів на 2022/2023 н.р.

УХВАЛИЛИ:

1. Погодити  календарно-тематичні плани на 2022/2023 н.р

          3.СЛУХАЛИ:

           Мажару В.В. про план проведення предметних тижнів у 2022/2023 н.р.

 УХВАЛИЛИ:

 1.Затвердити план проведення  предметних тижнів у 2022/2023 н.р.

          4.СЛУХАЛИ:

           керівника фахового осередку педагогів Єрмакову О.С. про проведення етапу шкільної

           Всеукраїнської учнівської олімпіади з предметів суспільно-гуманітарного циклу.

УХВАЛИЛИ:

 1.Ознайомитися і провести згідно графіка  шкільну Всеукраїнську учнівську олімпіаду з  

   предметів суспільно-гуманітарного циклу.

            5.СЛУХАЛИ:

             керівника фахового осередку педагогів Єрмакову О.С. про ознайомлення з

             навчальними програмами, новими інструктивно-методичними листами, підручниками,

             посібниками на 2022/2023 н.р.

        УХВАЛИЛИ:

           1.Опрацювати навчальні програми, нові інструктивно-методичні листи, підручники,

посібники на 2022/2023н.р.

           6. СЛУХАЛИ:

            Шишку О.М., заступника завідувача з навчально-виховної роботи, яка наголосила, що   

        відповідно до Конституція України (ст.53), Законів України Про освіту», «Про повну

        загальну середню освіту», «Про внесення змін до деяких законів України в сфері освіти

       щодо врегулювання окремих питань освітньої діяльності в умовах воєнного стану» (№7325

       від 28.04.2022), постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 року №711 «Про

       початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні»;

       розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р «Про схвалення

       Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти

       «Нова українська школа» на період до 2029 року»; методичних рекомендацій МОН

       України від 19.08.2022 р. №1/9530-22 щодо організації освітнього процесу у 2022/2023

        навчальному році, Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти,

       затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 №2205,

       зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за №1111/35394 і з

       метою організованого освітнього процесу в Олександрівської філії КЗ «Олександрівський

      ліцей № 1» створена Освітня програма ( це єдиний комплекс освітніх компонентів,

      спланованих і організованих закладом загальної середньої освіти для досягнення учнями

      результатів навчання. Основою для розроблення освітньої програми є Державний стандарт

      загальної середньої освіти відповідного рівня).

       УХВАЛИЛИ:

        1.Організувати освітній процес у Староосотській філії КЗ «Олександрівський ліцей №1» у

         2022/2023 навчальному році згідно з Державними стандартами повної загальної середньої     

         освіти:

- базова середня освіта (5 клас НУШ) – Державний стандарт базової середньої освіти (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898);

         2. Усім педагогічним працівникам Староосотської  філії КЗ «Олександрівський ліцей

             № 1»:

-  Скласти календарно-тематичне планування відповідно до Типових освітніх програм МОН України, затверджених МОН України.

-        Розробити навчальні програми для організації освітнього процесу в 5 класі НУШ відповідно до модельних навчальних програм (наказ МОН України від 19.02.2021 №235 «Про затвердження типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти»; Державного стандарту базової середньої освіти (Постанова КМУ від 30.09.2020 №898).

7.СЛУХАЛИ:

 Єрмакову О.С., яка повідомила, що оцінювання навчальних досягнень учнів  5 класу НУШ повинно бути організоване відповідно до с. 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту», методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів ЗЗСО  (Наказ МОН України від 13.07.2021р. №813), методичних рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 5-6 класів (для 5 класу НУШ) (Наказ МОН України від 01.04.2022р. №289) для забезпечення цілісності освітнього процесу та налагодження ефективної системи оцінювання, яка налаштовуватиме школярів на плідну роботу. Рекомендації розроблені для учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Згідно Закону України «Про повну загальну середню освіту» кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти. Основними видами оцінювання результатів навчання учнів, що проводяться закладом, є формувальне, поточне та підсумкове: тематичне, семестрове, річне. За вибором закладу оцінювання може здійснюватися за системою оцінювання, визначеною законодавством, або за власною шкалою. За умови використання власної шкали заклад має визначити правила переведення загальної оцінки результатів навчання семестрового та річного оцінювання до системи, визначеної законодавством, для виставлення у Свідоцтві досягнень. Семестрове та підсумкове (річне) оцінювання результатів навчання здійснюють за 12-бальною системою (шкалою), а його результати позначають цифрами від 1 до 12. Формувальне (поточне формувальне) оцінювання, окрім рівневого або бального може здійснюватися у формі самооцінювання, взаємооцінювання учнів, оцінювання вчителем із використанням окремих інструментів (карток, шкал, щоденника спостереження вчителя, портфоліо результатів навчальної діяльності учнів тощо). Основною ланкою в системі контролю у закладах загальної середньої освіти є поточний контроль, що проводиться систематично з метою встановлення рівнів опанування навчального матеріалу та здійснення корегування щодо застосовуваних технологій навчання. Основна функція поточного контролю – навчальна. Запитання, завдання, тести, тощо спрямовані на закріплення вивченого матеріалу й повторення пройденого, тому індивідуальні форми доцільно поєднувати із фронтальною роботою класу. Також звертаємо увагу на важливість урахування мотиваційно-стимулюючої функції поточного оцінювання.  

Тематичне оцінювання пропонується здійснювати на основі поточного оцінювання із урахуванням проведених діагностичних (контрольних) робіт, або без проведення подібних робіт залежно від специфіки навчального предмета. Під час виставлення тематичного бала результати перевірки робочих зошитів, як правило, не враховуються. Семестрове оцінювання може здійснюватися за результатами контролю груп загальних результатів відображених у Свідоцтві досягнень. Семестровий контроль проводиться з метою перевірки рівня засвоєння навчального матеріалу в обсязі навчальних тем, розділів і підтвердження результатів поточних оцінок, отриманих учнями раніше. Завдання для проведення семестрового контролю складаються на основі програми, охоплюють найбільш актуальні розділи й теми вивченого матеріалу, розробляються вчителем з урахуванням рівня навченості учнів, що дає змогу реалізувати диференційований підхід до навчання. Звертаємо увагу, що Семестровий контроль може бути комплексним, проводитись у формі тестування тощо. Фіксація записів тематичного та семестрового оцінювання проводиться в окремій колонці без дати. Оцінка за семестр ставиться за результатами тематичного оцінювання та контролю груп загальних результатів. Залежно від специфіки навчального предмета та кількості годин, передбачених навчальним планом на його вивчення (одногодинні курси) контроль групи результатів може проводитись упродовж навчального року. Вчитель може змістити акценти на результати опанування більш важливих тем, попередивши про це учнів на початку семестру. Річне оцінювання здійснюється на підставі загальної оцінки результатів навчання за І та ІІ семестри.

УХВАЛИЛИ:

1. Учителям, які викладають в учнів 5 класу, що здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, керуватися рекомендаціями щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів (наказ МОН України від 01.04.2022 р. №289) (Типова освітня програма для 5-6 класів закладів загальної середньої освіти затверджений наказом МОН України від 19.02.2021 року  №235). Запровадити ведення свідоцтва досягнення про результати навчання дитини в школі протягом року, у якому чітко прописувати інформацію про те, як працювала дитина, чи доклададала вона зусиль, зрозуміти якість і швидкість її прогресу за певний період. Проводити оцінювання навчальних досягнень учнів 2-х класів вербально з усіх дисциплін,  а на сторінках журналу з таких навчальних предметів у графах «І семестр», «ІІ семестр», «Рік» записувати «зар.» (зараховано). Проводити оцінювання учнів 5 класу (поточне, тематичне, підсумкове (семестрове, річне) бально відповідно до наказу від 01 квітня 2022 р. № 289. Визначити адаптаційний період, впродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання, протягом вивчення першої теми («Повторення вивченого матеріалу в початкових класах»). Вести свідоцтва досягнення про результати навчання дитини в школі протягом року, у якому чітко прописувати інформацію про те, як працювала дитина, чи докладала вона зусиль, зрозуміти якість і швидкість її прогресу за певний період. Здійснювати річне оцінювання на підставі загальної оцінки результатів

навчання за І та ІІ семестри. Робити запис «не атестований(а) (н/а)» у класному журналі та свідоцтві досягнень, табелі навчальних досягнень, якщо рівень результатів навчання учня (учениці) визначити неможливо з якихось причин.

 

                                                                                             

 

Голова ФОП                                      Оксана  ЄРМАКОВА

 

Секретар                                             Валентина МАЖАРА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протокол №2

засідання фахового осередку педагогів

суспільно-гуманітарного циклу

від 08  листопада 2022 року.

 

Голова засідання – Єрмакова О.С.

Секретар засідання – Мажара В.В.

Присутні – 7 членів фахового осередку педагогів

Відсутні -  

 

           Порядок денний

 

1.    Педагогіка партнерства як основа оновленої системи особистісного та професійного розвитку учасників освітнього процесу.

Єрмакова О.С.

2.    Новітні інформаційно-комунікаційні технології в освітньому середовищі партнерства.

Єрмакова О.С.

3.    Результати проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад.

Шишка О.М.

Мажара В.В.

4.    Обговорення проведення Тижня історії та правознавства, Тижня англійської мови.

Члени ФОП

5.     Аналіз матеріалів ЗНО з предметів суспільно-гуманітарного циклу за 2021/2022 н.р.

Мажара В.В.

6.    Затвердження завдань для проведення шкільного етапу знавців рідної мови ім.П.Яцика та мовно-літературного конкурсу ім.Т.Шевченка.

Шишка О.М.

7.    Розгляд і обговорення презентацій досвіду роботи вчителів, які атестуються.

Члени ФОП

8.    Адаптація учнів 5 класу НУШ до навчання в основній школі.

Мажара В.В.

 

1.СЛУХАЛИ:

 керівника фахового осередку педагогів Єрмакову О.С.  про педагогіку партнерства як основу оновленої системи особистісного та професійного розвитку учасників освітнього процесу

УХВАЛИЛИ:

1. Провести уроки, на яких використовуватиметься педагогіка партнерства як основа оновленої системи особистісного та професійного розвитку учасників освітнього процесу .

          2.СЛУХАЛИ:

          керівника фахового осередку педагогів Єрмакову О.С. про  новітні інформаційно-

          комунікаційні технології в освітньому середовищі партнерства.

          УХВАЛИЛИ:

           1.Провести уроки, на яких використовувати новітні інформаційно-комунікаційні  

           технології в освітньому середовищі партнерства.

          3.СЛУХАЛИ:

          Мажару В.В. та  Шишку О.М. про результати проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських

          олімпіад.

УХВАЛИЛИ:

 1.Ознайомитися та підвести підсумки результатів  проведення І-ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад.

          4.СЛУХАЛИ:

          Кравченко С.М., Хоменко С.В. та Криворучко І.С. про проведення Тижня історії та

          правознавства, Єрмакову О.С. про проведення Тижня англійської мови.

          УХВАЛИЛИ:

1.    Ознайомитися детальніше з планом проведення Тижня історії та правознавства і

Тижня англійської мови та обговорити результати їх проведення.

           5.СЛУХАЛИ:

            Мажару В.В. про аналіз матеріалів ЗНО  з предметів суспільно-гуманітарного циклу за    

           2021/2022.р.

УХВАЛИЛИ:

 1. Проаналізувати матеріали ЗНО  з предметів суспільно-гуманітарного циклу за 2021/2022 н.р.

          6.СЛУХАЛИ:

           Шишку О.М. про затвердження завдань для проведення шкільного етапу знавців рідної  

          мови ім.П.Яцика та мовно-літературного конкурсу ім.Т.Шевченка.

УХВАЛИЛИ:

 1.Провести шкільний етапу знавців рідної мови ім..П.Яцика та мовно-літературного конкурсу ім.Т.Шевченка.

           7.СЛУХАЛИ:

           презентації досвіду роботи вчителів, які атестуються.

            УХВАЛИЛИ:

          1.Обговорити і поділитися досвідом роботи вчителям, які атестуються.

            8. Слухали:

            Мажару В.В. про адаптацію учнів 5 класу НУШ до навчання в основній школі.

   УХВАЛИЛИ:

   1. Систематично робити перевірку та аналіз робіт учнів, уникати перевантаження,     

    повинно бути повторення, використовувати дидактично-роздатковий матеріал, у   

    діагностичні роботи включати логічні завдання.

 

 

 

 

Голова ФОП                                      Оксана  ЄРМАКОВА

 

Секретар                                             Валентина МАЖАРА

 








Протокол №3

засідання фахового осередку педагогів

суспільно-гуманітарного циклу

від 03 лютого 2023 року.

 

Голова засідання – Єрмакова О.С.

Секретар засідання – Мажара В.В.

Присутні – 7 членів  фахового осередку педагогів

Відсутні –

 

Порядок денний

 

1.    Формування цінностей і необхідних для самореалізації здобувачів освіти компетентностей.

Єрмакова О.С.

2.    Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей здобувачів освіти.

Мажара В.В.

3.    Обговорення планів проведення Тижня  української мови і літератури.

Члени ФОП

4.    Ознайомлення з матеріалами ЗНО з предметів суспільно-гуманітарного циклу на 2022-2023 н.р.

Мажара В.В.

Шишка О.М.

5.    Впровадження інноваційних технологій в умовах НУШ.

Шишка О.М.

1.СЛУХАЛИ:

  керівника ФОП Єрмакову О.С.  про формування цінностей і необхідних для самореалізації здобувачів освіти компетентностей.

УХВАЛИЛИ:

1. формувати цінності і необхідних для самореалізації здобувачів освіти компетентності.

2.СЛУХАЛИ:

керівника фахового осередку педагогів Мажару В.В. про  інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей здобувачів освіти.

УХВАЛИЛИ:

1.Використовувати інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей здобувачів освіти.

3.СЛУХАЛИ

членів фахового осередку педагогів про ЗНО з предметів суспільно-гуманітарного циклу на 2022-2023 н.р.

УХВАЛИЛИ:

1. Ознайомитися з матеріалами ЗНО з предметів суспільно-гуманітарного циклу на 2022-2023 н.р.

4.СЛУХАЛИ:

  Мажару В.В., Шишку О.М.  про проведення Тижнів української мови та літератури.

УХВАЛИЛИ:

1.Ознайомитися детальніше з планом проведення Тижнів української мови та літератури та обговорити результати їх проведення.

 

5.СЛУХАЛИ:

 Шишку О.М. про використання інноваційних технологій в умовах НУШ на уроках суспільно-гуманітарного циклу.

УХВАЛИЛИ:

1. Використовувати інноваційні технології в умовах НУШ на уроках суспільно-гуманітарного циклу.

 

Рекомендації вчителів суспільно – гуманітарного циклу:

            1.Огляд новин методичної літератури, що порушують розглянуті теми.

( до 20.04.2023 )

           2.Оформити матеріали відкритих уроків.

( до 03.04.2023 )

3. Підготувати матеріали ЗНО з предметів суспільно-гуманітарного циклу.

( до 01.03.2023 )

              4.Підготувати матеріали до проведення Тижнів української мови та літератури.

 ( до 23.02.2023 )

 

 

Голова ФОП                                      Оксана  ЄРМАКОВА

 

Секретар                                             Валентина МАЖАРА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протокол №4

засідання фахового осередку педагогів

суспільно-гуманітарного циклу

від 06 квітня 2023 року.

 

Голова засідання – Єрмакова О.С.

Секретар засідання – Мажара В.В.

Присутні – 7 членів  фахового осередку педагогів

Відсутні -

 

Порядок денний

 

1.    Сучасний урок : вимоги до сучасного уроку, зорієнтованого на реалізацію компетентнісного підходу.

Члени ФОП

2.    Сучасні технології оцінювання.  

Єрмакова О.С.

3.    Звіти про членську методичну самоосвітню роботу над методичною проблемою.

Члени ФОП

4.    Обговорення та затвердження додатків до ДПА з предметів суспільно-гуманітарного циклу.

Члени ФОП

5.    Розгляд зразків завдань ЗНО з предметів суспільно-гуманітарного циклу за 2022-2023 н.р.

Члени ФОП

 

1.СЛУХАЛИ:

 членів  фахового осередку педагогів про сучасний урок : вимоги до сучасного уроку, зорієнтованого на реалізацію компетентнісного підходу.

УХВАЛИЛИ:

1. Розробити моделі уроків з використанням методів та прийомів, зорієнтованого на реалізацію компетентнісного підходу.

         2.СЛУХАЛИ:

          керівника  фахового осередку педагогів Єрмакову О.С. про сучасні технології  

         оцінювання.

УХВАЛИЛИ:

1. Провести уроки, на яких застосувати нові і сучасні технології оцінювання.

 3.СЛУХАЛИ:

 членів фахового осередку педагогів про членську методичну самоосвітню роботу над методичною проблемою.

УХВАЛИЛИ:

1. Внести пропозиції щодо планування роботи фахового осередку педагогів .

          4.СЛУХАЛИ:

         членів фахового осередку педагогів затвердження додатків до ДПА з предметів

        суспільно-гуманітарного циклу.

УХВАЛИЛИ:

1. Ознайомитися, обговорити та погодити додатки до ДПА з предметів суспільно-гуманітарного циклу.

 

5.СЛУХАЛИ:

 членів фахового осередку педагогів про зразки завдань ЗНО  з предметів суспільно-гуманітарного циклу за 2022-2023н.р.

УХВАЛИЛИ:

1. Розглянути зразки завдань ЗНО  з предметів суспільно-гуманітарного циклу за 2022-2023 н.р.

 

Рекомендації вчителів суспільно – гуманітарного циклу:

1.      Внести пропозиції щодо планування роботи фахового осередку педагогів на 2023-2024 н.р.     

( до 01.06.2023 )

  2.Упорядкувати каталог наявної в начальних кабінетах науково-методичної літератури.

( до 01.09.2023 )

3. Розробити моделі уроків з використанням методів та прийомів.

( до 01.09.2023 )

 

 

 

 

 

Голова ФОП                                      Оксана  ЄРМАКОВА

 

Секретар                                             Валентина МАЖАРА






2023/2024 н.р.



Протокол №1

засідання фахового осередку педагогів

суспільно-гуманітарного циклу

від 30 серпня 2023 року

 

Голова засідання – Єрмакова О.С.

Секретар засідання – Мажара В.В.

Присутні – 7 членів  фахового осередку педагогів

Відсутні –

 

Порядок денний

 

1.    Аналіз роботи ФОП вчителів у 2022/2023 н.р.

Єрмакова О.С.

2.    Опрацювання нормативно-правових документів.

Єрмакову О.С.

3.    Вивчення нових Державних стандартів у загальній середній освіті (аналіз нових навчальних програм).

Мажара В.В.

4.    Особливості організації освітнього процесу та структура 2023/2024 н.р.

Єрмакова О.С.

5.    Про погодження календарно-тематичного планування, інтегрування та адаптування навчальних програм для учнів.

Єрмакова О.С.

6.    Обговорення і затвердження плану роботи ФОП вчителів гуманітарного  циклу на 2023/2024 н.р. Визначення завдань на поточний рік.

Шишка О.М.

7.      Дорожня карта вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін 5 класу НУШ: інструментарії оцінювання.

Єрмакова О.С.

                                                                                            

1. СЛУХАЛИ:  

Єрмакову  О.С., голову ФОП, про аналіз роботи ФОП вчителів у 2022/2023 н.р. .

УХВАЛИЛИ:

1. Проаналізувати роботу ФОП і визначити недоліки у роботі.

2. СЛУХАЛИ:  

Єрмакову  О.С., голову ФОП, про нормативно-правові документи.

УХВАЛИЛИ:

1. Ознайомитися з новими правовими документами на новий навчальний рік.

3. СЛУХАЛИ:  

           Мажару В.В., члена ФОП,  про вивчення нових Державних стандартів у загальній    

           середній освіті (аналіз нових навчальних програм).

УХВАЛИЛИ:

 1. Ознайомитися з новими Державнимми стандартами у загальній   

           середній освіті, зробити аналіз нових навчальних програм.

 4. СЛУХАЛИ:  

             Єрмакову  О.С., голову ФОП,  про особливості організації освітнього процесу та     

            структуру на 2023/2024 н.р.

.           УХВАЛИЛИ:

            1. Ознайомитися з особливостями організації освітнього процесу та    

            структуру на 2023/2024 н.р.

5 . СЛУХАЛИ:  

Єрмакову  О.С., голову ФОП, про погодження календарно-тематичного планування, інтегрування та адаптування навчальних програм для учнів.

УХВАЛИЛИ:

1.    Опрацювати і погодити календарно-тематичне планування, інтегрування та

адаптування навчальних програм для учнів.    

6. СЛУХАЛИ:

      Шишку  О.М., члена ФОП, про обговорення і затвердження плану роботи ФОП вчителів гуманітарного  циклу на 2023/2024 н.р. , визначення завдань на поточний рік.

УХВАЛИЛИ:

1. Ознайомитися, обговорити і затвердити план роботи ФОП вчителів суспільно-гуманітарного  циклу на 2023/2024 н.р. , визначити завдання на поточний рік.

7. СЛУХАЛИ:

Єрмакову О.С., голову  ФОП, про дорожню карту вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін 5 і 6 класу НУШ: інструментарії оцінювання.

УХВАЛИЛИ:

    1. Ознайомитися та опрацювати з дорожньою картою вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін 5 і 6 класу НУШ та з  інструментаріями оцінювання.

 

 

                                   Голова ФОП                         Оксана ЄРМАКОВА

                                     Секретар                           Валентина МАЖАРА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протокол №2

засідання фахового осередку педагогів

суспільно-гуманітарного циклу

від 08  листопада 2023 року

 

Голова засідання – Єрмакова О.С.

Секретар засідання – Мажара В.В.

Присутні – 7 членів  фахового осередку педагогів

Відсутні -

 

Порядок денний

 

1.    Підвищення вмотивованості вивчення суспільних дисциплін для виховання успішної особистості в умовах сучасного інформаційно-освітнього простору.

Єрмакова О.С.

2.    Участь у  Всеукраїнських предметних олімпіадах з предметів суспільно-гуманітарного циклу, у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика, у Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Тараса Шевченка.

Єрмакова О.С.

3.    Використання методу проєктів на уроках англійської мови як один із шляхів формування комунікативної компетентності успішного здобувача освіти.

Члени ФОП

4.     Про ефективні методи підготовки учнів 10-11 класів до ЗНО (Організація повторення вивченого, відпрацювання навичок роботи з тестами різних типів, використання під час уроків завдань у тестовій формі, тестів ЗНО минулих років, інтернет-ресурсів).

Мажара В.В.

1. СЛУХАЛИ:  

        Єрмакову О.С., керівника фахового осередку педагогів,  про підвищення вмотивованості вивчення суспільних дисциплін для виховання успішної особистості в умовах сучасного інформаційно-освітнього простору.

УХВАЛИЛИ:

        1. Ознайомитися і опрацювати матеріал з даної теми.

2. СЛУХАЛИ:  

 Єрмакову О.С., керівника фахового осередку педагогів, про участь у  Всеукраїнських предметних олімпіадах з предметів суспільно-гуманітарного циклу, у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика, у Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Тараса Шевченка.

         УХВАЛИЛИ:

1. Учителям організувати участь учнів у  Всеукраїнських предметних олімпіадах з предметів суспільно-гуманітарного циклу, у Міжнародному конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика, у Міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Тараса Шевченка.

3. СЛУХАЛИ:  

Членів ФОП про використання методу проєктів на уроках англійської мови як один із шляхів формування комунікативної компетентності успішного здобувача освіти.

           УХВАЛИЛИ:

1.Учителям провести уроки, на яких використовуватиметься метод проєктів  як один із шляхів формування комунікативної компетентності успішного здобувача освіти.

4. СЛУХАЛИ:  

          Мажару В.В., члена ФОП, про ефективні методи підготовки учнів 10-11 класів до ЗНО (Організація повторення вивченого, відпрацювання навичок роботи з тестами різних типів, використання під час уроків завдань у тестовій формі, тестів ЗНО минулих років, інтернет-ресурсів).

УХВАЛИЛИ:

         1.  Ознайомитися детальніше з ефективними методами підготовки учнів 10-11 класів до ЗНО та організувати повторення вивченого, відпрацьовувати навички роботи з тестами різних типів, використовувати під час уроків завдань у тестовій формі, тестів ЗНО минулих років, інтернет-ресурсів.

 

 

Голова ФОП                                      Оксана  ЄРМАКОВА

 

Секретар                                             Валентина МАЖАРА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

       У сучасній школі тема національно – патріотичного виховання стоїть на часі. Кожен вчитель повинен розуміти, що саме той навчально – в...