Аналіз роботи

 


Аналіз роботи фахового осередку педагогів за минулий рік

Новий етап у розвитку шкільної освіти пов’язаний упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, озброєння його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили йому перебудувати навчально-виховний процесвідповідно до нових вимог і підходів.                                                      

 Удосконалення загальної середньої освіти спрямоване на переорієнтацію процесу навчання на розвиток особистості учня, навчання його самостійно оволодівати новими знаннями.    

    Нині інформаційне суспільство потребує творчих особистостей, здатних самостійно мислити, приймати нестандартні рішення, адаптувати свої знання в різних галузях, використовуючи найсучасніші технології, тому реалізація потенціалу, закладеного від природи в дитині, - актуальне завдання сучасної освіти.                                                                                                                 

Тому метою нашого педагогічного колективу є створення умов для розкриття інтелектуального та творчого потенціалу дитини.

В минулому 2022/ 2023 навчальному році члени фахового осередку педагогів суспільно-гуманітарного циклу працювали над проблемною темою « Формування освітнього середовища на засадах компетентнісного навчання на уроках суспільно-гуманітарного циклу».  У своїй роботі керувалися нормативними документами про школу, Законом України « Про освіту », « Про загальну середню освіту », « Державним стандартом базової повної загальної середньої освіти ».

З метою забезпечення ефективної роботи вчителів та реалізації їх творчих задумів, педагоги здійснювали інноваційні підходи до процесу навчання, урізноманітнювали форми і методи проведення уроків з метою їх удосконалення та пошуку найоптимальніших. Такі підходи в організації навчального процесу здійснювалися відповідно до потреб та інтересів кожного учня; диференціація завдань стимулювала активну навчальну діяльність, зумовлювала розвиток творчих здібностей школярів.

Робота фахового осередку педагогів ґрунтується на науковості, системності, комплексності, творчому характері, максимальній активізації діяльності педагогів. Все це спрямовується на виховання в учителів вимогливості до своєї праці, бажання пошуку раціональних методів навчання і виховання.

 Було проведено чотири засідання фахового осередку педагогів, на яких розглядалися такі питання :

«Методика викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу »,

« Актуальні проблеми та нові тенденції у вивченні суспільно-гуманітарних предметів »,

« Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках суспільно-гуманітарних предметів»,

« Сучасний урок: осмислення уроку як результат застосування інноваційної педагогічної технології ».

На цих засіданнях було проаналізовано роботу шкільного фахового осередку педагогів за 2021/2022 навчальний рік, а також  обговорено і затверджено  план роботи фахового осередку педагогів на 2022/2023 навчальний рік. Члени фахового осередку педагогів розглянули календарно-тематичні плани, затвердили план проведення предметних тижнів, обговорили новий державний стандарт, вивчили навчальні програми, інструктивні та методичні листи Міністерства освіти і науки, молоді і спорту України, підручники, посібники на 2022/2023 н.р., обговорили проведення етапу шкільної Всеукраїнської учнівської олімпіади  з предметів суспільно-гуманітарного циклу, проводили аналіз  матеріалів ДПА і  ЗНО з предметів суспільно-гуманітарного циклу.      

Всі члени фахового осередку педагогів передплачують фахові видання, вивчають та використовують педагогічний досвід шляхом взаємовідвідування уроків, самоосвіти, семінарських занять. З метою підвищення фахового рівня, вивчення та узагальнення вчителі дають відкриті уроки. Слід відзначити високий професійний рівень Шишки О.М., Мажари В.В., Сипченка А.М., Кравченка С.М., Криворучко І.С.. Моніторинг якості освіти з предметів суспільно-гуманітарного циклу свідчить про поліпшення результативності навчання.

Усі вчителі провели предметні тижні, випускали предметні газети, організовували позакласну роботу, працювали над оновленням дидактичного та роздаткового матеріалу, куточків по підготовці до ДПА та ЗНО,  брали участь у районних семінарах,  розробили завдання для проведення шкільного етапу знавців рідної мови ім.П.Яцика та мовно-літературного конкурсу ім.Т.Шевченка та завдання для проведення етапу шкільної Всеукраїнської учнівської олімпіади з предметів суспільно-гуманітарного циклу.

Результатами роботи  фахового осередку педагогів суспільно-гуманітарного циклу є: участь у Всеукраїнському конкурсі  « Я – громадянин. Я маю право!», де учень 10 класу  Редька Олександр отримав подяку за участь у конкурсі, участь у Всеукраїнському конкурсі « Безпека під час війни», де учень 10 класу Криворучко Артем отримав подяку за участь у конкурсі, участь у Всеукраїнському конкурсі « Скарбниця народної мудрості», де учениця 10 класу Карпенко Альбіна зайняла ІІІ місце ( вчитель Хоменко С.В.), участь у районному етапі знавців рідної мови ім.П.Яцика, де учень 6 класу  Болюк Артем зайняла ІІІ місце ( вчитель Шишка О.М.), учениця 5 класу Олексенко Софія зайняла ІІІ місце ( вчитель Мажара В.В.), участь у міжнародному мовно-літературному конкурсі імені Т.Г.Шевченка, де учень 6 класу Болюк Артем зайняв І місце ( вчитель Шишка О.М.) і учениця 5 класу Олексенко Софія зайняла І місце ( вчитель Мажара В.В.), участь у шкільних та районних олімпіадах з історії, де учень 10 класу Криворучко Артем зайняв ІІІ місце ( вчитель Кравченко С.М.), з української мови та літератури, де учениця 10 класу Самородченко Наталія зайняла ІІ місце ( вчитель Шишка О.М.) і учениця 9 класу Мохур Ірина ІІ місце ( вчитель Мажара В.В.), учениця 7 класу Четверткова Сніжана зайняла І місце ( вчитель Шишка О.М.), з англійської мови учениця 10 класу Самородченко Наталія зайняла ІІІ місце ( вчитель Єрмакова О.С.), з правознавства, де Мохур Ірина зайняла І місце ( Кравченко С.М.). Учениця, яка зайняла перше місце, взяла участь в обласній олімпіаді з правознавства і зайняла ІІІ місце.

З метою поліпшення якості знань учнів фахового осередку педагогів суспільно-гуманітарного циклу продовжить роботу по розвитку творчих здібностей та вдосконаленню якості знань учнів через оптимізацію навчального процесу, розвитку індивідуальних здібностей.

Немає коментарів:

Дописати коментар

       У сучасній школі тема національно – патріотичного виховання стоїть на часі. Кожен вчитель повинен розуміти, що саме той навчально – в...